Why i fail all my exams...

Showing 26 to 50 of 97

right, i'm gonna start a discussion in the improvements section of GR, comment guys :)

Posted: 07-06-12 17:32 by Leah

right, i'm gonna start a discussion in the improvements section of GR, comment guys :)

Posted: 07-06-12 17:33 by Leah

yeah!!
You go for it, sister!!! 

Posted: 07-06-12 17:35 by Fyzah :p

oops, said it twice :)

Posted: 07-06-12 17:36 by Leah

lol XD

Dont worry :P

Posted: 07-06-12 17:37 by Fyzah :p

thnx XD **

Posted: 07-06-12 17:37 by Braniac

Cute pic beelal :)

Posted: 07-06-12 17:39 by Leah

lol thnx ===> it happened at a friends house n he made this lol XD

Posted: 07-06-12 17:41 by Braniac

ha, i'm gonna change mine, its annoying me already :)

Posted: 07-06-12 17:42 by Leah

Fyzah :p wrote:

it's such a p**s take.... ARGH!!!

I got a warning for sayn daah word NO abbriviation X__X

Posted: 07-06-12 17:45 by в

wow dat was quik !!!

Posted: 07-06-12 17:45 by Braniac

really?

Posted: 07-06-12 17:46 by Leah

 ..Leah  I commented on yurr improvmentss thingii convoo my input will probz bckfire thou :P

Posted: 07-06-12 17:48 by в

yeah, i know.

I'm gonna be civilised though :)

Posted: 07-06-12 17:52 by Leah

I do fully appreciate the GR team and understand their reasoning, just would like to know why they delete the convos when they are not offencive or discriminative.

Posted: 07-06-12 18:02 by Leah

Anyways, do any other lefties have the same problems?

Posted: 07-06-12 23:55 by Leah

Aahh, my friend is not only left handed bu also double jointed, so drawing does get quite hard. But I sit next to her in Art & her artwork is awesome ^.^ She's been asked to do commissions cause it's sooo good :D

Posted: 08-06-12 10:17 by Beanie96

wow, thats impressive. Does she elbow you when you sit to her left?

I also have to sit on the end of the table to avoid giving people nasty injuries e.g their pen is shoved in their eye ;/

Posted: 08-06-12 15:34 by Leah

LOOL Leah I do tha samme thing!

Posted: 08-06-12 15:37 by в

hee, hee. Yep, my life is so awkward, i do everythingt the hard way... oh well, some variety i suppose :)

Posted: 08-06-12 15:39 by Leah

yupp yurr special datss y !

Posted: 08-06-12 15:39 by в

lol, nice pic btw, its simple and sweet ;)

Posted: 08-06-12 15:41 by Leah

awww thnx.

I lyke yur super cat!

Posted: 08-06-12 15:41 by в

thanks :)

Posted: 08-06-12 15:42 by Leah

;D

Posted: 08-06-12 15:44 by в