wataagwaan

Showing 1076 to 1100 of 1717

Z.Huss wrote:

LOOOOL! Khan ur back :) 

 heyyy zainab =)  yeah ik a dint get 2 go

Posted: 01-11-12 15:07 by Waqar Khanny :)

Sabah wrote:

lool dw waqar u can hav desert lol XDD

yeah buhhh ur doin this coz u care ((i hope))) ^__^

 haha sabah i still hant gt ma desert :( LOL yeah coz a care :P

Posted: 01-11-12 15:08 by Waqar Khanny :)

haha itz coz yas had urz :P yeah it seemz lyk ur da only 1 dat does care :(

Posted: 01-11-12 15:15 by Sabah

Z.Huss wrote:

Ohh okayy! Im in year 10 :)

Okay gudnytt :) 

 coool  so ur frm london rght?

Posted: 01-11-12 15:15 by Sabah

hey :P

dat **** XDD LOL iz hiz cake still in da fridge if it iz hide it am gonna hav dat :P

nahhh sabah datz not truuu kela carez nd all da rest of da crew ur dad mght be a nob buhh im pretty sure he carez 2 dw yeah :P .......btw did u gt any sleep coz im totally knackered :( oh nd sorry bout wat happend yesterdaii itz all ma fault we shudda kept a luk out :(

Posted: 01-11-12 15:24 by Waqar Khanny :)

yeah lol it iz nd idt he'll let me go anywhere near it......u do knw he'll kill me rght? yeah ik buhh.....nd dad sooo doez not care da guy hatez me..literally!!! :(.......no i dint gt bak at 12 den cleaned up nd now tryin 2 revise :( dw itz not lyk we wudda expected im 2 cum rght nd u *** actually blame urself i mean seriously itz not lyk u knew........ btw how iz akeel?

Posted: 01-11-12 15:30 by Sabah

lol yeah u better not then XDD sabah  he may nt show it buh im pretty sure he does care yeah afteralll hez ya dad ......awwww sme here gonna hav 2 hav an early nght

truuu buh seriously we shud be careful nxt tym yeah :) dw hez fine jus chyll yeah :)

Posted: 01-11-12 15:40 by Waqar Khanny :)

lol dw i won't i luv ma lyf yeah :P waqar u knw him az well az i do soo u knw dat datz not trru :( .....lol az if datz possible idt anees or shaq wud allow u 2 sleep early dey barely let u sleep anywayy XD yeah idt deyrez gonna be a next tym i aint allowed out at alll (((unless itz 2 ma grandmaz buhh i seriouly dnt wanna go deyre :(... ))) seriously u tell me how can i chyll knowin dat hez in hospital?....im scared khanny wat if everythinz not gonna be okay den wat???..... :'(

Modified once, last modified by Sabah on Thu 1st November, 2012 @ 15:51

Posted: 01-11-12 15:51 by Sabah

Hello guys :) 

Howw are yous?? Yeh sabah, im from london. ufrom bradford? 

Posted: 01-11-12 15:54 by adfv

khanny wrote:

Z.Huss wrote:

LOOOOL! Khan ur back :) 

 heyyy zainab =)  yeah ik a dint get 2 go

LOOOOL! why not? u were really lkin forward to it ! Hahahaa

Posted: 01-11-12 15:55 by adfv

heyy zainab :P cool so howz london???

yeah am frm bradford

Posted: 01-11-12 15:57 by Sabah

LOOL! londons okay. Its always cold and dull though :( wbout bradford?? 

Posted: 01-11-12 16:00 by adfv

LOL xDD im sure he doez sabah even though he don't show it :) ... lol yeah truu im cumin 2 stay at urz yeah XDD lol dw uve gt uz we''ll get u out....da nob crew  LOL LMAO XDD....sabah u rememba our missionz XDD CLASSIC LOL

listen chyll u knw im he dont go dwn wivout a fght rght :) nd sabah course hez gonna be orght dw we wnt let him go no where yeah chyll :)

Posted: 01-11-12 16:10 by Waqar Khanny :)

heyy zainab :P

lol he dint let me da nob :( we'll chat laterz yeah need 2 go gt weddin 2 go to seeya babez :P

Posted: 01-11-12 16:11 by Waqar Khanny :)

seeya sabah nd dw yeah :) btw u cumin weddin??? txt me if u r yeah

Posted: 01-11-12 16:12 by Waqar Khanny :)

Hey khanny :) Okay no problem :)) Bye 

Posted: 01-11-12 16:15 by adfv

Z.Huss wrote:

LOOL! londons okay. Its always cold and dull though :( wbout bradford?? 

 aww lol :P yeah da weather can be shiyt here analll but itz sunny 2daii :) yeah bradfordz okay if we get rid of a few people...okay maybe a lot of people XDD

Posted: 01-11-12 16:16 by Sabah

LOOOOL! Lucky! It was raining here like 5 minutes ago:( 

Hahaha! Yeh thats what khanny said aswwel. the wanabes inehh! 

Posted: 01-11-12 16:17 by adfv

khanny wrote:

LOL xDD im sure he doez sabah even though he don't show it :) ... lol yeah truu im cumin 2 stay at urz yeah XDD lol dw uve gt uz we''ll get u out....da nob crew  LOL LMAO XDD....sabah u rememba our missionz XDD CLASSIC LOL

listen chyll u knw im he dont go dwn wivout a fght rght :) nd sabah course hez gonna be orght dw we wnt let him go no where yeah chyll :)

 lol yeah idt sooo :( LOL yeah u can cum haha lol how can i frget u guyz r sooo sad lol XDD rememba da **** in black video??? LMAO dat wazz awsme XD ohh yeah ur missionz it were funny till u gt done LOL btw a still gt da pic of u in da niqab at ma grandmaz LOL ^__^

i dunno khanny itz been 4 dayyz nd he stiill wnt say anythin....i hope sooo tbh itz soo shiyt here wivout im...i miss im sooo much nd im nt even allowed 2 see im... :(

seeya nd ur actually goin???? i cba 2...... enjoy bro ^_^

Posted: 01-11-12 16:22 by Sabah

awww haha nd i thought bradfordz weather waz alwayz shiyt XD lool yeah seriously need ta get rid of em ^_^

Posted: 01-11-12 16:24 by Sabah

LOOOOL! Any weather is better than londons!  Ur **** ineh? 

Posted: 01-11-12 16:26 by adfv

lol XD yahh am **** nd im guessin u r 2 :P

Posted: 01-11-12 16:29 by Sabah

LOOOOL! Yehh! What part? 

Posted: 01-11-12 16:30 by adfv

kashmir or mirpur LOL tbh i do not knw :P ive neva been wbu??

Posted: 01-11-12 16:32 by Sabah

Ohh! My mum and dads Kashmiri, but not mirpuri :) 

Yehh ive been 3 times :P 

Posted: 01-11-12 16:41 by adfv