wataagwaan

Showing 26 to 50 of 1717

really?

Posted: 16-10-12 21:27 by Aneesa

Aneesa wrote:

really?

 u tlkin 2 me???

if soo yeah y???

Posted: 16-10-12 21:28 by Akeel 786

I mean akeel.

Btw wats up Huss.

Posted: 16-10-12 21:29 by Aneesa

akeel wrote:

Aneesa wrote:

really?

 u tlkin 2 me???

if soo yeah y???

Yeah that's pretty nyc taste in pics lol =)

Posted: 16-10-12 21:30 by Aneesa

Z.Huss wrote:

Yehh :) nothing tryin to revise. got an exam in 3 weeks :) wbu?

got a french oral 2morrow. wat exam do u hav?

Posted: 16-10-12 21:31 by Aneesa

Are you guys pakisani asweel?

Posted: 16-10-12 21:31 by adfv

lolz thnx

nd Z.Huss  lyk da pic

Posted: 16-10-12 21:32 by Akeel 786

Ohh frenchh!! good luck! ive got a bioloogy exam. 

Posted: 16-10-12 21:32 by adfv

yeah am a ****

Posted: 16-10-12 21:32 by Akeel 786

Nah I'm not but I luv the language! So fast!!! lol=)

Posted: 16-10-12 21:33 by Aneesa

thanks akeel :) 

Posted: 16-10-12 21:33 by adfv

no prbz ;P

Posted: 16-10-12 21:33 by Akeel 786

Z.Huss wrote:

Ohh frenchh!! good luck! ive got a bioloogy exam. 

Thanx. Gud luck too!

Posted: 16-10-12 21:33 by Aneesa

Yyyyaayy!! im a **** girll :) aneesa wheere u from? 

Posted: 16-10-12 21:33 by adfv

lolz 8)

Posted: 16-10-12 21:34 by Akeel 786

I'm frrrrrom..... SOZ

I hav a habit of keepin people in suspense....guess...wat type of name do i hav

Posted: 16-10-12 21:35 by Aneesa

ERmm bangladesh:) 

Posted: 16-10-12 21:36 by adfv

ooooh..nope. very very cold trace

I'll give u a hint Aneesa means friendly in a very well known language...

Posted: 16-10-12 21:37 by Aneesa

heyy im off alll see u galls laterz ;P

Posted: 16-10-12 21:38 by Akeel 786

Arab??

Posted: 16-10-12 21:38 by adfv

Bye akeel :) 

Posted: 16-10-12 21:38 by adfv

sad 2 see u go...(sob sob)

Anyway see you later.

Posted: 16-10-12 21:39 by Aneesa

LOL seeya XD

Posted: 16-10-12 21:39 by Akeel 786

Nice guess!!!

Posted: 16-10-12 21:39 by Aneesa

ohh ur arab? what country though?? 

Posted: 16-10-12 21:41 by adfv