OLYMPICS!

  • 0 votes

ANYONE GOT ANY OPINIONS ON IT. OR IF THEY ARE GOING WHY, AND WHAT YU WATCHING THEN :) OR ARE YOU TAKING PART IN THE SPORTS E.G. SWIMMING.

Posted Sat 3rd March, 2012 @ 18:24 by Gabby Tracey

23 Answers

  • 1 vote

well, There are many many rumors that the stadium will be bombed. Probably won't.

Not going. I HAVE TV!

Not taking part.

I would like to watch the sprinting and swimming though :)

Answered Sat 3rd March, 2012 @ 18:45 by Meghna
  • 1 vote

cool

Answered Mon 5th March, 2012 @ 18:08 by M
  • 1 vote

my mums friend is judging in the gymnastics and i know 2 of the gymnasts who are in the olympics :D its soooo exciting i wanted to get tickets but i didnt :(

Answered Sat 7th April, 2012 @ 18:46 by katey
  • 1 vote

cba 2 wtch it on tv itz soooooooooooooooo borin!! :)

Answered Mon 23rd April, 2012 @ 18:23 by Sabah x
  • 1 vote

I might watch the opening bit, but sometimes i find watching the sports for ages gets boring :L

Our school got 4 tickets to go see the womens football but I didn't wana go cos the trip was like £190 nd only 4 peeps out of the whole school can go so I probs wouldn't be wiv ma mates anyways :)

Answered Sat 28th April, 2012 @ 17:22 by :) PurpleJaguar (: - Team GR
  • 0 votes

omg, bombed!!! hahaha niceeeee one :)

Answered Sat 3rd March, 2012 @ 19:27 by Gabby Tracey
  • 0 votes

I don't find the Olmpics interesting.... only gymnastics on rare occasions but apart from that i think it's kinda boring :/

Answered Mon 5th March, 2012 @ 11:20 by Fyzah :p
  • 0 votes

LOL XD Meghna, i also have a TV... we have so much in common :p hehehhe

Answered Mon 5th March, 2012 @ 11:21 by Fyzah :p
  • 0 votes

hahahahhaha i hate the olympics

Answered Mon 5th March, 2012 @ 15:51 by Gabby Tracey
  • 0 votes

I can't wait for the olympics. It's in London :)

Answered Mon 5th March, 2012 @ 18:05 by sumaiyah mohammed
  • 0 votes

im watching it on tv for sure 

Answered Mon 23rd April, 2012 @ 18:20 by Connah Greenhalgh - Team GR
  • 0 votes

I'm not going but I will be watching the tennis and swimming on  my TV

Answered Sat 28th April, 2012 @ 15:44 by Thegirlwhoknewtoomuch - Team GR
  • 0 votes

cool

Answered Sat 28th April, 2012 @ 16:16 by Gabby Tracey
  • 0 votes

ohh cool

Answered Sat 28th April, 2012 @ 17:37 by Gabby Tracey
  • 0 votes

I love watching the 100m sprint in the Olympics and the gymnasts but unfortunately i can't go to see it live. No worries 'ill be sitting in front of my telly :)

Answered Sat 28th April, 2012 @ 19:48 by Lawyer.com :)
  • 0 votes

hahahahha

Answered Sat 28th April, 2012 @ 19:49 by Gabby Tracey
  • 0 votes

come on guys !!!! its in london !!! vote if your from london (LIKE ME )

Answered Sat 28th April, 2012 @ 19:49 by Hello
  • 0 votes

I'm not going, but am looking forward to watching on the TV :D

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:28 by R_Hall
  • 0 votes

im a leetle bit sick of hearing about it because my school is a sports school and we have been told that if my year group fail our exams then we have let down the olymbics becuse our exam year is the year of the olympics. so no pressure ;P

but i will watch the opening and closing cermony and probably the gymnastics

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:33 by Renn
  • 0 votes

on tv

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:33 by Renn
  • 0 votes

What!?! As if your school said that..... that's just stupid :P

You won't be letting the olympics down :P

Anyway..... are teh olympics gonna come on in september or august??

((I'm kinda stupid :p))

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:37 by Fyzah :p
  • 0 votes

i thought it was july.,..

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:38 by Renn
  • 0 votes

lol ..... I was way off :P

Well, in that case.... I might watch it.... Might :P

Answered Wed 23rd May, 2012 @ 10:39 by Fyzah :p