Kpop

Showing 51 to 75 of 84

BLACK AND WHITE ALERT

i think im going colourblind

Posted: 25-03-12 20:56 by M

OMG its a Zebra runnnnnnnnnnn

YELLOW and BLUE ALERT=GREEN ALERT

Posted: 25-03-12 21:01 by aliimz

LOL!! BLUE AND RED ALERT=PURPLE (i think)

Posted: 25-03-12 21:03 by M

YELLOW+YELLOW=ORANGE(aliimz)

Posted: 25-03-12 21:04 by M

defo!!

Posted: 25-03-12 21:04 by M

YELLOW AND ORANGE ALERT=RED ALERT

Posted: 25-03-12 21:04 by aliimz

RED AND YELLLOW sorry

Posted: 25-03-12 21:05 by M

huh??

Posted: 25-03-12 21:13 by aliimz

i have no idea what ive just sed in these last few posts either...i meant

RED ALERT+YELLOW ALERT=ORANGE ALERT(aliimz-cuz u ARE an orange)

get it now? :P

Posted: 25-03-12 21:17 by M

u didnt write ORANGE

K+L=M

Modified once, last modified by aliimz on Sun 25th March, 2012 @ 21:21

Posted: 25-03-12 21:21 by aliimz

i wrote orange twice in that last post...putcho glasses on dear....

whats K and L??

Posted: 25-03-12 21:22 by M

i dunno no

oh wait

HIJKL and M

Posted: 25-03-12 21:23 by aliimz

huh? whats

HUKL and M...please explain this to me...im in agony trying to understand it dude..

Posted: 25-03-12 21:24 by M

K and L come be4 M

get it lies down luv ur epically tired

Posted: 25-03-12 21:27 by aliimz

OOOOHH i get it now!!!!

hahaha i wish...ive gotta plan a ****-taking bio essay

Posted: 25-03-12 21:30 by M

bio essay nvr heard of that be4

r u doing A levels

Posted: 25-03-12 21:38 by aliimz

bio essay nvr heard of that be4

r u doing A levels

Posted: 25-03-12 21:38 by aliimz

sadly yes.....

Posted: 25-03-12 21:41 by M

ur gcses right?

Posted: 25-03-12 21:41 by M

right

gosh i couldnt tell u were doing A levels

i guess ppl older than u tend 2 be nicer

Posted: 25-03-12 21:44 by aliimz

:O yooo!!

im nice!!!

Posted: 25-03-12 21:45 by M

wat? OMG

M  thnks shes not nice but shes a celebrity

Posted: 25-03-12 21:49 by aliimz

im the loveliest person ever

i won an award for worlds nicest person...

Posted: 25-03-12 21:52 by M

wait a sceond u come 2nd place after me ur daddy

Posted: 25-03-12 21:53 by aliimz

lool ur worlds nicest dad...im worlds nicest VIP

Posted: 25-03-12 21:57 by M