if you could choose to be an animal what would you be?

Showing 1 to 25 of 136

and why?

Posted: 29-04-12 20:36 by Gabby Tracey

A poodle, they are really smart! (toy poodle owner)

Posted: 29-04-12 20:41 by LP-FTW

WAT KND OF DISCUSSION IS DIS???

Posted: 29-04-12 20:46 by aliimz

lol a poodle :P

Posted: 29-04-12 20:48 by Gabby Tracey

lol xD

I was thinking about this over the weekend... creepy 0_o lol

I'd be a cat so that I could sit next to the fireplace and be lazy :3

....Wait, I am a cat :P

Posted: 30-04-12 11:45 by Fyzah :p

A Lion of course :)

Posted: 30-04-12 14:23 by flower123

cheetah lol so i could race cars lol =D

Posted: 30-04-12 14:27 by Sabah x

hahah a cats a cool idea, really cute, a lions a good idea and is also extremely cute..  but does have a tendency to eat people? :P cheetahs look really pretty

Posted: 30-04-12 15:53 by Gabby Tracey

I'd probs be a dolphin or summin cuz i like swimming and they are intelligent creatures :):)

Posted: 30-04-12 17:01 by :) PurpleJaguar (: - Team GR

omg i luv dolphins deyre sooooo cute!!! =D

Posted: 30-04-12 17:02 by Sabah x

awww thats goood :) they are all shiny when they come out of the water

Posted: 30-04-12 17:04 by Gabby Tracey

a ninja monkey because theyre ninja

Posted: 30-04-12 17:06 by Nathan

hahaha i love monkeys

Posted: 30-04-12 17:07 by Gabby Tracey

so do i

Posted: 30-04-12 17:08 by Nathan

mnkeys freak me out!!! =D

Posted: 30-04-12 17:09 by Sabah x

HOW??????????

Posted: 30-04-12 17:09 by Nathan

deyre just really ugly nd if i see 1 i end up screaming =(

Posted: 30-04-12 17:10 by Sabah x

awwww :')

Posted: 30-04-12 17:11 by Gabby Tracey

haha you have monkey phobia LOL :D

Posted: 30-04-12 17:12 by Nathan

i want a baby monkey :)

Posted: 30-04-12 17:14 by Gabby Tracey

yeah i tink i do =(

Posted: 30-04-12 17:16 by Sabah x

your scaredof monkeys and you wnt one

Posted: 30-04-12 17:17 by Nathan

i dnt wnt 1

if sme1 gt me 1 ill end up shootin it!!!!

Posted: 30-04-12 17:18 by Sabah x

awww giv it away dont shoot it

Posted: 30-04-12 17:19 by Gabby Tracey

 every1 i knw hatez mnkeys soo dey wunt wnt it

da nxt bst option wud be 2 shoot it lol =D ((JK))

Posted: 30-04-12 17:21 by Sabah x