Funny Exam Horror Stories

Showing 1 to 20 of 20

We've all heard of the guy whose GCSE results spelt "FUDGE" but does anyone have any other exam related funny stories? It can be someone you know, yourself of a one you heard. I'll start off.

One person at my school took GCSE French before the time where you got 6 chances at an oral with 2 accepted and so his orals really mattered as there was no chance to redo them. He got into the oral exam and 2 sentences in had a mind blank and did the rest of the oral exam in English but with a really bad French accent without noticing, The teacher was waving her hands and mouthing no but he didn't click until the exam was over. He obviously didn't do too well. 

Posted: 21-10-12 20:24 by Charlotte

Hi, I heard of a good one. you know you get those questions in maths where there is as shape with 2 sides numbered and one which is named x and they ask you to find x, well someone just circled x and wrote next to it, 'here it is'

a person in my re class drew a massive picture of god on his re essay question, the funny thing is that he got 2 marks for it!

Posted: 21-10-12 20:47 by Thegirlwhoknewtoomuch - Team GR

I'm getting a book at christmas called 'f in exams' they'll be some more good ones in there.

Posted: 21-10-12 20:48 by Thegirlwhoknewtoomuch - Team GR

Thegirlwhoknewtoomuch wrote:

Hi, I heard of a good one. you know you get those questions in maths where there is as shape with 2 sides numbered and one which is named x and they ask you to find x, well someone just circled x and wrote next to it, 'here it is'

a person in my re class drew a massive picture of god on his re essay question, the funny thing is that he got 2 marks for it!

 HAHA LOL WTF LMFAO XDDDD

Posted: 21-10-12 21:13 by Waqar Khanny :)

hi, anyone heard of the one where a guy was revising the circulatory system in his dad's mortury??

Posted: 21-10-12 21:19 by Aneesa

LOL XDD

Posted: 21-10-12 21:29 by Waqar Khanny :)

hey;) do u want 2 hear it ?

Posted: 21-10-12 21:35 by Aneesa

 heyy aneesa ^__^

lol go on then XDD

Posted: 21-10-12 21:37 by Waqar Khanny :)

So the he wants somewgere quiet 2 revise an' stupid guy decides dat da best place is the mortury (co accoring 2 him it had 'free unwanted specimen)....

......anywazzzz he starts readin' 'bout da circulatory system an' can't understand da bit about da heart vavles an' stuff, so da guy get one o' the 'dead' people an' starts cuttin' him open but no blood comes out 'oooh creepy'(he finks)....then he tries reachin da lungs an' da guy realizes dat there frozen....

....he gets da corpse an' puts in da freeza b4 turnin' round in search of a warm specimen...guy hears dis creek sound an' da door opens (freeza door)...lights go out an' com back...keep flickerin' an' guy gets so creeped out he pisses on da floor...

evil laughter an' cold hand on his neck...boy muffed an' carried into car by da 'walkin corpse'....

U sure u wanna know wat happened next???? 

Posted: 21-10-12 21:51 by Aneesa

HAHA LOL IM SURE GO ON.........FINISH IT XDD

Posted: 21-10-12 21:54 by Waqar Khanny :)

...okaaaaay... (don't get nightmares!!!! hahaha LOL)

anywazzz...so dis corpse blind folds him an' stuffs him in a car. Car starts movin an' dis frozen corpse starts hummin' dis eerie tune...boy starts kickin' in da boot an' fiddlin but he's been tied by da corpse so da car stops an' da boy is dragged out an' forced into dis suprisingly warm room...

...corpse takes off blind fold an' da guy realises dat he's at home!!!

Corpse is da dad an' he say's ; 'next tym u start damagin' my specimen 4 a heart, i'll take yours out!!!! LOL!!!...might not be funny sauin it but it is watchin it!!!

Posted: 21-10-12 22:01 by Aneesa

HAHA LOL DW XDD

LOL LMFAO DATS AWSME I WANNA WATCH IT NOW XDD

Posted: 21-10-12 22:02 by Waqar Khanny :)

Wish I culd remeber da link but i don't ; I'm tryin' 2 find it now..but no success

u got any 'little horrors'??

Posted: 21-10-12 22:05 by Aneesa

lol no idt i hav even if i did i wunt be able tahh rememba =)

Posted: 21-10-12 22:06 by Waqar Khanny :)

lol...got a short memory or just sleepy??

Posted: 21-10-12 22:09 by Aneesa

LOL sleepy buhh it cud be da shrt term memory sooo ill go wiv bth :P

Posted: 21-10-12 22:11 by Waqar Khanny :)

Hahahha!!!! XD

Posted: 21-10-12 22:13 by Aneesa

LOL XDD

HEY GONNA GO NOW NYT XDD

Posted: 21-10-12 22:14 by Waqar Khanny :)

GUD NYT XDD....

.......zz.zzz.zzz.zzzz....

Posted: 21-10-12 22:16 by Aneesa

LOL XDD

NYT XDD

Posted: 21-10-12 22:19 by Waqar Khanny :)