Any good movies?...

Showing 701 to 725 of 778

lol :D

lol she lyks ur bro...hmm LMAO

lol go on den... :D get her happy innit :D

Posted: 25-01-13 17:58 by Waqar Khanny :)

lool :D gonna be hard tho ;)

Posted: 25-01-13 17:58 by Waqar Khanny :)

ahahhaa!! ohh noo  loooooooooooool 

:D there she happy now? :P

Posted: 25-01-13 18:00 by adfv

very very x 10000000 hard :D looool 

Posted: 25-01-13 18:00 by adfv

lool :D yeah haha..buhh now akeels mad at me :| LOL hmmm haha gtg seeyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaa ;D ily x

Posted: 25-01-13 18:01 by Waqar Khanny :)

LOOOOOOOOOOOLLL !!! byyyeee :D love you too ** :D 

Posted: 25-01-13 18:01 by adfv

lool XDD hmmm dat hard huh ;D looooool

Posted: 25-01-13 18:02 by Waqar Khanny :)

i saw life of pi today and i found it really interesting and i liked it. I would give it 4 stars. Hope thiss helps.

Posted: 25-01-13 18:41 by simran

i found dat movie boring tbh....

zzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiinnnnnnnnnnaaaaaaaaaaabbbbbbb :D hii

Posted: 25-01-13 18:44 by Waqar Khanny :)

yyyeeepp that harddd!!!

wwwaaaqqqqarrrrr... your high LOL heyyyy

Posted: 25-01-13 18:58 by adfv

i couldnt find my phone.. and guess whre i found it.. in the freezer,  :| my bro told my nephew to put it there :( LOOOOOOOOOOLL... 

i cudnt beat my nephew upp so i jus attacked my bro

Posted: 25-01-13 18:59 by adfv

lol...haha yepp i am :D i had dat baby food innit ;D LOL

LMFAO. haha....lol i rate ur nephew lol ;D

Posted: 25-01-13 19:02 by Waqar Khanny :)

sorry need ta goo.....am starvin gonna get sommat 2 eat...try nd talk laters.... ;D sssseeeeeeeeyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XDD ;D LOL

Posted: 25-01-13 19:04 by Waqar Khanny :)

LOOOOOOOOL seriously?? :D hhhahhaa

ommmggggg LOOOOOOOOOOOLL.. hes done worsse!! he can swear in urdu you know :O 

Posted: 25-01-13 19:04 by adfv

hahhahaa!! awww okayy! go eatt :D byyyyyeee :D 

Posted: 25-01-13 19:04 by adfv

LOL yeah me an sabah had chocolate custard :D it had no sugar innit so she put lyk 4 spoons of it in :O LOL was nycc XDD

LMFAO....aww haha lool nd how olds he? :D lol reminds me of sabahz "gangsta" cuzzys :D

Posted: 25-01-13 19:06 by Waqar Khanny :)

LOOOL ok :D

u wan sommat? am gonna get fish n chips  from harry ramsens :D mmmmmmmmmm i iz hungry! :D LOL sooo gonna get fat now :| lol

Posted: 25-01-13 19:07 by Waqar Khanny :)

ommmmggg!! 4 spoons in a chocolate custardd?? :O hhahhahaahahahaa 

Hess two! alwayss swearss!! my bro taught him :| LOOOL gangster cuzzies!! :D 

Yyyyuuummmyyyy :D looove harry ramsdens :) yeeeeeep I want too eat tooo :D ffaaatyy :P  good thoo :P 

Posted: 25-01-13 19:36 by adfv

omg hey guys how you been and how did the exams go????

Posted: 27-01-13 16:26 by sharaan

@ zainab

LMAO...yeah 4 spoons ^_^ was nyc tho :D

lol :D ha...wanna meet his some tym inih :D yeah her cuzzyz r soooooo annoyin....1 of em kiked da ball on me...nd his dad told him to say sorry....he told me 2 f*k off instead :|

lol...mmmm dahh were nyc... :D LOL fatty :D yeah ik....dats y a go gym innih ;D LOL 

@ sharaan

hey...exams were hard! :| wbu..howd u find em :D

Posted: 28-01-13 17:30 by Waqar Khanny :)

WWWWWAAAAAAAQQQQQQQQQQQQQQQQAAAAAAARRRR :D

Posted: 28-01-13 19:05 by adfv

loool meet who ? :P my nephew? hahhaah :D OMMGGG LOOOOOOOOOOOOOOLLL realllly :O hahahahahaha! :) 

LOOOOl yehh thats whyy :P 

Posted: 28-01-13 19:06 by adfv

wassssupp babez :D

Posted: 28-01-13 19:06 by Waqar Khanny :)

khhhhhaaaaaaann :D you okayy :) Noooooothinngggg you tell :)

Posted: 28-01-13 19:08 by adfv

yes ur nephew :D

yeah :| ohh nd we jus had some cops up at the house....lmao sabahs cuzzyz....was screamin at em...he called em pigs :D lmao...gotta rate em man :D

Posted: 28-01-13 19:08 by Waqar Khanny :)